čtvrtek 26. prosince 2013

Nečekaný zvrat.., že by pořekadlo: "Krása zvítězí doopravdy" platilo? :-))

Kaj džas, more? V doslovném překladu: "Kam jdeš člověče?" Je podle gůglu a jůťubu typický pozdrav našich romských spoluobčanů. Asi si říkáte, co to tu zase blábolím... Rozhodně jsem vás nepřišel poučovat o jazyku romském, či cokoliv spjatého s tím, neboť sám se považuji za velkého neznajazyka celého tohoto oboru. Nicméně, jak jste podle nadpisu mohli vydedukovat... budu zde trousiti něco o kráse.
Rozhodně jste si za svůj život všimli všelijakých soutěží jako byla Miss, Miss v plavkách, Miss bez plavek atd... a také jste mohli zaregistrovat, že moc účastnic rodu romského zde k vidění nebylo ... A zřejmě i proto se jeden z romských náčelníků rozhodl udělat si vlastní soutěž tzv. Miss Roma.

Tento počin je vskutku chvályhodný, neboť i já běloch bez problému ocením krásu dívky jakéhokoliv původu. To že budu jistě překvapen .. o tom jsem ani na zlomeček sekundičky nepochyboval .., ale upřímně, takovou bombu .. to sem opravdu nečekal. Že se mezi romkama najdou vskutku kočky.., o tom se ví už z dob hystericky … ehm... historicky dávných. Všichni samozřejmě známe antickou bohyni Afromkuditu a mnohé další, které svou krásou zapříčinily jistý "vzestup" nejednoho panovníka.

Ale zpátky do přítomnosti. Díky jednomu neznámému pánovi (říká si Kazma... nebo tak nějak) jsem na Facebookových stránkách narazil na tuto Miss soutěž. Jakmile jsem zaregistroval pořadí vskutku krásných žen.., ani na vteřinku jsem nebyl vyveden z míry, když jsem pozřel tu onu slavnou dívku, s nejvíce hlasy. Její šarm a... a tak zaplavil celý můj pokoj. Dokonce můj notebook začal šlapat jako za mlada, neb se chtěl asi předvádět. Po chvilce ho to bohužel přešlo, neboť rozumně přišel na to, že to je pouze fotka.

Mimo jiné tato šarmantní dáma o sobě napsala (cituji): Jsem takova jaka jsem a jsem ze sebou spokojena rada tancim varim uklizim mam rada cisto !!!! taky rada posloucham hudbu atd

Ruku na srdce pánové a lesby... Kdo by tuto ženu do domácnosti nebral...? Myslím si, že nic důležitějšího pro šťastnou domácnost nepotřebujem! ;)
A dobře... už vás přestanu napínat... protože jste všichni jistě počítačově znalí, dovolím si zde umístit odkaz na stránky této soutěže. Pokud se chcete soutěže sami zúčastnit a hlasovat ať už pro jakoukoliv kandidátku na Miss, tímto článkem vás nechci neblaze ovlivnit. Nicméně mám jednu prosbu... : Mějte oči, volte srdcem :-) (nebo naopak..?)

A ještě poslední, slibovaný odstavec pro středně pokročilé počítačové experty. Oficiální stránky soutěže najdete tu: tu . Prozatímní první příčku vskutku zaplňuje mnou již zmíněná slečna, i když spíše paní Míša!

A teď již vskutku poslední, neslibovaný odstavec. Tento článek není namířený proti nikomu a nebyl psán s žádnou (rasovou) nenávistí čí účelem někoho urazit. Mám tím na mysli jak soutěžící, tak celé romské osazenstvo, ale samozřejmě i velkého Kazmu, kterého samozřejmě všichni známe díky jeho "forever alone show" neboli "One man show".

Váš a nejenom váš autor : DoMíček

PS: Šťastné a veselé Vánoce vám všem! (jak už Myšulka zmiňoval…) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat