úterý 24. prosince 2013

Dom@izova větev a taky Merry Xmas

Drazí milovníci blogerů, jejich blogů a jiných tydýtů…
DoMíček pěkně shrnul situaci v úvodní pro(b)logu. A protože teď mám chvilku čas (ON mi přestal psát, protože jde nejmenované osobě postavit větvičku), budu se věnovat psaní tohohle našeho mého Vánočního článečku.
Dobroš, tak… ON mě už tak docela představil, sice né tak, jak bych si to představoval já, ale asi nemá cenu ztrácet čas nějakým dlouhým představením, na to si skočte do divadla… Já jsem teda Koala, což je asi dost podobné slovu Myšulka, protože di to DoMíček furt plete, ale ok.
(takhle jsem byl obeznámen, že mě na nějaký čas přestává spamovat)
Takže, ještě se vrátím k tomu, proč vlastně 4 % teplý puding… ono je to docela jednoduchý, tak když se mě někdo zeptá, jak bych pojmenoval blog, tak člověka občas napadnou kraviny, takhle ve dvě ráno… no, nemá to asi moc hlubší význam (a nebo má, ale k tomu se třeba někdy dopracujeme…).

Fajn, shodou okolností jsem se dopracoval k tomu, že jsem zjistil, že dneska je něco jako Štědrý den. Velkou zásluhu na tom má Majkrosoft. Fakt. Nebýt jejich Windouvs founu, tak to snad ani nevím. "Štědrý den - celý den"… tuto hlášku mi to dneska už od půlnoci píše… tak mě napadlo, jeslti to není nějaká chyba, ale kouknul jsem se na nezávislý zdroj (Apple calendar), kde prostě na mě jen svítilo zvýrazněné December 24, 2013, tak nevím no… ale i DoMíček tvrdí, že dneska jsou už Vánoce, tak to snad odpovídá, protože co vím, tak naposled byly před rokem, nebo tak nějak… no, dobrá.
Štědrý den - Celý den. Vážně, ten Majkrosoft na to kápnul...


A právě proto, že teda máme na krku tydlety Xmas (a nebo Christmas? teč nevím), jak by řekli naši anglicky mluvící přátelé, tak vám jakože přejeme přeju za nás oba… jak to jen říct originálně… no, prostě veselý Vánoce. :-))

Doporučení: pusťte si Mrazíka, Otce Prasátek, nebo Debilní kecy na Vánoce. A nebo třeba prostě sledujte tendleten blog. :-))

Myšulka Xmas-Koala :D
Vy nám taky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat