úterý 24. prosince 2013

Chtělo by to první příspěvek, nebo jo? :-)

  Drazí blogoví nadšenci .. Asi si říkáte, co to je za dva další vocasy, co tu něco píšou.. Popravdě.., ani já sám to nevím :)
  Nicméně začnu asi tím kdo jsme, co to vlastně provádíme .. a hlavně proč to provádíme.. Celé bych to za sebe shrnul jednou větou : "To né já, to on" .. Tím ONem myslim druhýho moulu, který si tu taky to srdíčko občas vylije.. Budeme mu říkat nějak normálnějc.., takže Myšulka .. a já budu třeba DoMíček.. Oba dva pocházíme ze stejného města.. Ba dokonce se objevují jisté proroctví a zvěstí, že snad za sedmero koleny bychom měli býti i příbuzny. Tak či tak se spolu nějak bavíme.. a založit si svůj vlastní blog napadlo vlastně Myšulku. On byl vždycky takový zbrklejší a jednal naprosto spontánně a když se mu už konečně hlavou něco třpytlo..., byla to nějaká hovadina. Divte se nebo ne, ale když už to vypadalo nadějněji, že by se z toho doopravdy dostal.. rázem mne vyvedl z tohoto na mysli i duši zahřívajícího dojmu a přišel s návrhem o založení rodiny.. Naštěstí sem ho ukecal jenom na ten blog.. ;)

Co se týče názvu, adresy a ostatních legrácek .. K tomu se přiznávám já.. Neboť snažíc se zabránit nějakému handrkování o všech těch nastavovacích srandičkách, pořešil jsem to velice jednoduše (a vynalézavě). Napsal jsem Myšulkovi, aby se se mnou rozdělil o slova, která si zrovna honil v hlavě.. Má naprosto dokonalá intuice mi říká, že "Hmm" mělo spíše zamyšlující se tendenci, nicméně poté si nedovolil cecknout ani hlásku. Co se týče adresy.. Nevím co tím chtěl autor naznačiti a co vy víte.., třeba nám o tom jednou napíše nějaký blog.

Tož, toť bylo tak nějak k úvodu o dalších 2 strašácích, co chtějí zbourat všechny ty internety.. Pokud jsem vás ještě neznudil, pak vězte, že si toho doopravdy cením a pokusim se své příspěvky poněkud vylepšovat a zdokonalovat k obrazu jak svému tak vašemu.. Pokud spíte tak můžete udělat pouze dvě věci --> Ta první je, přestat tohle číst.., ta druhá je doufat, že Myšulka dopadne lépe :-D

Nicméně děkuji všem za trpělivost, nervy, odvahu atd.. se čtením tohoto pro(b)logu.. Za odměnu že jste byli tak tišší jako Myšulky a myšky bych si dovolil doplnit menší bonus.., ať máte zhruba představu jak oba vypadáme.. 
DoMíček (Teplý puding Innovation Team)


(slíbená fotečka :* )

Žádné komentáře:

Okomentovat